HAZİRAN 2024 DÖNEMİ MESLEKİ ÇALIŞMA PROGRAMI (GENEL PROGRAM)
Tarih |
Çalışma |
Katılımcılar |
Sorumlu Birim |
24.06.2024 Pazartesi |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri
|
25.06.2024 Salı |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Programlarının Alan Bazlı (Branş) Ek-2 Forma Göre İncelenmesi |
Öğretim Programı Değişen Okul Öncesi, Sınıf ve Alan Öğretmenleri |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Genel Müdürlüklerince Belirlenen Konu Başlıklarının Çalışılması |
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
|
26.06.2024 Çarşamba |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Programlarının Alan Bazlı (Branş) Ek-2 Forma Göre İncelenmesi |
Öğretim Programı Değişen Okul Öncesi, Sınıf ve Alan Öğretmenleri |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Genel Müdürlüklerince Belirlenen Konu Başlıklarının Çalışılması |
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
|
27.06.2024 Perşembe |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Programlarının Alan Bazlı (Branş) Ek-2 Forma Göre İncelenmesi |
Öğretim Programı Değişen Okul Öncesi, Sınıf ve Alan Öğretmenleri |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Genel Müdürlüklerince Belirlenen Konu Başlıklarının Çalışılması |
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
|
28.06.2024 Cuma |
Sene Sonu Öğretmenler Kurulu, Zümre Toplantıları ve Diğer Kurul Toplantılarının Yapılması
|
Tüm Öğretmenler |
Mesleki Çalışmanın Yapılacağı Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Tarih |
Çalışma |
Katılımcılar |
Sorumlu Birim |
24.06.2024 Pazartesi |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
25.06.2024 Salı |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
26.06.2024 Çarşamba |
Uygulamadaki Programların Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Program Metni Çerçevesinde İncelenmesi, Uygulamadaki Programlarla İlgili Görüş ve Önerilerin Raporlanması ile Birlikte Yeni Hazırlanacak Programlara Yönelik Görüş ve Önerilerin Oluşturulması |
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programı'nın Değerlendirilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişikliği Olan Öğretmenler |
Zümre Toplantısının Planlandığı Eğitim Kurumunun Yöneticileri |
|
27.06.2024 Perşembe |
Uygulamadaki Programların Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Program Metni Çerçevesinde İncelenmesi, Uygulamadaki Programlarla İlgili Görüş ve Önerilerin Raporlanması ile Birlikte Yeni Hazırlanacak Programlara Yönelik Görüş ve Önerilerin Oluşturulması |
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programı'nın Değerlendirilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişikliği Olan Öğretmenler |
Zümre Toplantısının Planlandığı Eğitim Kurumunun Yöneticileri |
|
28.06.2024 Cuma |
Sene Sonu Öğretmenler Kurulu, Zümre Toplantıları ve Diğer Kurul Toplantılarının Yapılması
katılacaklardır. |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Tarih |
Çalışma |
Katılımcılar |
Sorumlu Birim |
24.06.2024 Pazartesi |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
25.06.2024 Salı |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
26.06.2024 Çarşamba |
|
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programının Değerlendirilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişikliği Olan Öğretmenler |
Zümre Toplantısının Planlandığı Eğitim Kurumunun Yöneticileri |
27.06.2024 Perşembe |
|
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programının Değerlendirilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişikliği Olan Öğretmenler |
Zümre Toplantısının Planlandığı Eğitim Kurumunun Yöneticileri |
|
28.06.2024 Cuma |
Sene Sonu Öğretmenler Kurulu, Zümre Toplantıları ve Diğer Kurul Toplantılarının Yapılması
|
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Tarih |
Çalışma |
Katılımcılar |
Sorumlu Birim |
24.06.2024 Pazartesi |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
25.06.2024 Salı |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortak Metninin Ek-1 Forma Göre İncelenmesi |
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
26.06.2024 Çarşamba |
Öğretmenlere Bilgi Verilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programının Değerlendirilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişikliği Olan Öğretmenler |
Zümre Toplantısının Planlandığı Eğitim Kurumunun Yöneticileri |
|
27.06.2024 Perşembe |
|
Alanında Öğretim Programı Değişmeyen Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programının Değerlendirilmesi |
Alanında Öğretim Programı Değişikliği Olan Öğretmenler |
Zümre Toplantısının Planlandığı Eğitim Kurumunun Yöneticileri |
|
28.06.2024 Cuma |
Sene Sonu Öğretmenler Kurulu, Zümre Toplantıları ve Diğer Kurul Toplantılarının Yapılması
|
Tüm Öğretmenler |
Eğitim Kurumu Yöneticileri |
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ORTAK METİN İNCELEME FORMU |
||
Öğretmen Bilgileri (T.C. Kimlik Numarası, Adı, Soyadı, Branşı) |
|
|
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ORTAK METNİNE İLİŞKİN BÖLÜMLER |
||
1 |
Öğretim Programlarının Perspektifi ve Genel Amaçları |
Ortak metinde belirtilen öğretim programlarının perspektifi ve genel amaçları bölümlerinde önemli gördüğünüz hususlar nelerdir? Lütfen kısaca belirtiniz. |
|
||
2 |
Öğrenci Profili |
Programın hedeflediği öğrenci profili nedir? Programın ön gördüğü öğrenci profiline ilişkin en çok önemsediğiniz üç hedef ne olabilir? Lütfen özet hâlinde belirtiniz. |
|
||
3 |
Öğrenme-Öğretme Süreç Bileşenleri |
|
A. Kavramsal Beceriler |
Programda kavramsal beceriler nasıl ele alınmaktadır? Lütfen özet hâlinde yazınız. |
|
|
||
B. Eğilimler |
Eğilimler bölümünde belirtilen hususlardan öğrencilerinizde en sık hangilerini gözlemlediğinizi birkaç cümle ile belirtiniz. |
|
|
||
C. Öğrenme Çıktısı |
Önceki programlarda "kazanım" yaklaşımı kullanılırken Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nde "öğrenme çıktısı" yaklaşımı benimsenmiştir. Kazanım yaklaşımı ile öğrenme çıktısı arasındaki temel farklılıkları kısaca özetleyiniz. |
|
|
4 |
Programlar Arası Bileşenler |
|
A. Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri (SDB) |
Sosyal-duygusal öğrenme becerilerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nde yer almasının öğrencilerin gelişimi açısından en önemli katkıları sizce ne olabilir? Lütfen özet hâlinde belirtiniz. |
|
|
||
B. Erdem-Değer- Eylem Modeli |
Erdem-Değer-Eylem Modeli'nin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nde yer almasının öğrencilerin gelişimi açısından sizce en önemli katkısı nedir? Lütfen kısaca belirtiniz. |
|
|
||
C. Sistem Adres: Hükümet Binası Daday / KASTAMONU Telefon: 0366 616 1496 Erişilebilirlik Menüsü (CTRL+Y)Uygulama DiliEkran Okuyucu Büyük Metin Bağlantı Vurgula Metni Sola Hizala Metni Sağa Hizala Metni Ortala Disleksi Dostu Kontrast Solgunlaştırma Düşük Doygunluk Yüksek Doygunluk Okunaklı Font Satır Aralığı |